آقا سپهرآقا سپهر، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

سپهر امید زندگی

...

1396/10/4 18:09
نویسنده : مامان سپهر
298 بازدید
اشتراک گذاری

خب به سلامتی دوتا دندون خوشگل دیگه هم در آوردی و الان دوتا مروارید ناز پایین و دوتا هم بالا داری عزیز دلم ... مبارک باشه . اولین دندون بالا دقیقا 6 ماه و 9 روزت بود که جوونه زد نازنینم محبت... خیلی دوست دارم بغل... این روزا حسابی شیطون شدی و تو بغل من و باباییی که هستی بهمون بااشاره میگی کجا بریم ... دیگه  اینکه داری تلاش میکنی که چهار دست و پا راه بری ...

اینم چند تا عکس که خیلی دوسشون دارم... قربون ژست گرفتنات بشم من فرشته مامان که اینقدر تو مهمونی مودب وبا شخصیتی بغل 

پسندها (2)

نظرات (2)

خاله ملی
10 دی 96 13:02
خاله ملی قربون قدو بالای شما بشه زندگی خاله. سپهری من . قربون ژست گرفتن هات بشم عشق خاله. اون دندونای نازت مبارکت باشه . الهی که تنت سالم باشه وزیر سایه مامانی و بابایی بزرگ بشی عشق خاله 😙😙. آجی مهدیه نازم مرسی که اینقدر باذوق و سلیقه عکس های سپهری رو واسمون به این شکل میزاری . ان شالا که لذتشو ببری و بادیدین شیرین کاری ها و شیطنتهای دلچسبش و بزرگ شدنش با سلامتی لذت ببری😙😙
مامان سپهر
پاسخ
مرسی خاله مهربون با دعاهای قشنگتمحبت .ملی جوتم آجی نازم کاش پیش هم بودیم ودیذن این شیطنتا و شیرین کاری ها دلچسب تر میشد... خیلی دوست داریم 
مامان آرمانمامان آرمان
4 بهمن 96 0:14
نه دیگه نمیشه با این عکسای خوشگلت دلمونو آب کردی شیرین من خوشتیپ ترینم هر چی بپوشی بهت میاد عسل من فدای خنده هات بشم فدای چشمای خوشگلت عزیزدلم خیلی دلم واستون تنگ شده مرسی از مامان مهربونت که این عکسای خوشگلو برامون میزاره واقعا دلم باز شد هزار ماشالله